LÆRERROM
Nyheter
Dagbok fra en fersk biotekstudent
Robotforskere
Syntetisk biologi
Intelligente forsøksdyr
Viktig leverkunnskap
Romturisme
Gener for sport
Blyspisende planter
Egg- og sædceller på bestilling
Ren tankekraft
Lærertips
Aktiviteter rundt fordøyelsen og næringskjeder
Case i samfunnsfag om genmodifiserte planter
Proteiner
Strømbrudd, case for samfunnsfag
Hvordan intervjue en forsker?
Hjelp til å forstå DNA-molekyler
Oppdag cellenes spennende verden
Samfunnskunnskap
Skeptiske nederlendere
Organisk, men genmodifisert
Gale planter eller kresne europeere
Selvsikre kinesere
Stoff, egenskaper og bruk
Gullegg
Dypfryst DNA
Faktabank
Mangfoldet i naturen
Husdyr med fiskefett
Insulin på trær?
Genmodifisert og utrygg?
Genmodifisert og trygg?
Selvlysende akvariefisk
Kloner er som søsken flest
Utrydningstruet og klona
Terminatorgener mot malaria
Bison med egen gentest
Genial mat
På vei mot Robo sapiens
Kropp og helse
Lykke i kilovis
Kreftbehandling i fremgang
Miljøpåvirkede gener
Djengis-kahn kromosomet
Ungdomskilden er grønn
Med databrikke i hjernen
IQ er sexy
Designet for å vinne
Mennesket, verdier og normer
Finn steinaldermennesket i deg selv
Robotkompiser
I kannibalslekt
De minste pasientene
Vi er ikke aper
Gendiskriminering
Beskyttelse mot kloning
FILBANK
LINKER
SPØRSMÅL OG SVAR
[an error occurred while processing this directive]
Spørsmål og svar
ACGT
©
ITU
. Redaktør: